måndag 28 februari 2011

Teddylina...

Japp, då var det gjort och ingen återvändo finns! Teddy, numera Teddylina, är nu nyopererad och ett par bollar fattigare. Allting gick jättebra! Han låg fint i narkosen, inga komplikationer tillstötte och han är förvånansvärt pigg för att vara nyopererad. Han är nöjd bara han får ligga still i sin lilla "korg", upp och gå är inget han är så glad i... han sätter ner rumpan direkt i protest! Det känns väl konstigt där bak förstås...
Jag trivs bäst här i min korg, varmt och mysigt!
Nu blir det att ta det lugnt denna veckan, sen nästa vecka kan jag börja öka på promenaderna lite dag för dag. Jag tänker absolut inte stressa! Det får ta den tid det tar!
Inatt ska jag sova med Teddy på golvet. Han vill ju alltid krypa ner under mitt täcke, men i och med att han inte får hoppa upp och ner i sängen nu, så får jag helt enkelt se till att lägga ner madrassen på golvet istället! Han ska inte behöva känna sig ensam och övergiven...
Nu ska jag gå och mysa med min lilla "sjukling"... =)
/Maria

Inga kommentarer: