lördag 19 november 2011

Filmer från Spökhoppet

Här kommer Teddys lopp från Spökhoppet där även Vadstenas klubbmästerskap avgjordes.
Först ut var agilityloppet.





Är riktigt nöjd! Dock så hoppade han nästan kontaktfältet på balansen och var lite för seg på gungan, men jag kunde inte begära allt för mycket utav honom då jag var febrig och sjuk och inte riktigt kunde ge allt den här dagen. Jag är glad att jag orkade springa med honom.


Och därefter hopploppet.





Till det här loppet hade jag piggnat till lite och orkade använda rösten som vanligt iaf! ;-)



Och till sist var det lagloppet. Lagkompisar var Johanna med Frodo samt Tina med Jax.







Det var en kanondag, med vinst i KM:et och tvåa med laget! =)







Och här har vi herr Klubbmästare med sin fina rosett! Duktiga pärlan! <3

/Maria

Inga kommentarer: