tisdag 14 september 2010

Lyckad träning!

Varit iväg och tränat en sväng på klubben med ett gäng "agility-nördar" =) Det gick finfint! Trots 3 tikar som precis gått ur sitt löp! Visst var Teddlan riktigt as-jobbig, men han arbetade iaf med mig när jag bad honom om det. Däremot gnydde han som besatt så fort han inte arbetade...
Mitt närmsta mål nu är att han ska öka farten på balansen, samt det jag nämde igår: få upp farten i allmänhet. Han är ju visserligen 8 år fyllda nu, men ett litet, litet tag till ska väl farten kunna hänga med?
Nåja, ett litet resultat av dagens träning ser ni här.

Duktig liten kille! =) Även Jaffa fick ta några hinder idag för skojs skull. Då blev hon lycklig!

2-dagars-tävling i helgen att se fram emot, hoppas samla på mig nån SM-pinne iaf.

Dessutom... på tisdag (den 21:a, min födelsedag!) ska Teddy och jag upp till Stockholm för att spela in film med Lasse Åberg och Jon Skolmen! Spännande! Det ska vara ett inslag med agility och där ska vi vara med och springa en sväng. Hur kul som helst! =)

/Maria

Inga kommentarer: