söndag 29 maj 2011

Låt mig presentera...

Våra nya familjemedlemmar Merry och Pippin! =)



Merry är den svarta och Pippin den gråa.
Urgoa små gerbiler! =) Jag har redan börjat handträna dom lite och tanken är att jag så småningom ska klickerträna, men tänkte att dom skulle få bo in sig lite först. Dessutom måste jag hitta nåt dom tycker är riktigt riktigt smaskigt! Pippin är den som visat sig mest framåt och social än så länge, han är framme och nosar och klättrar så fort jag stoppar ner handen till dom. Det blir en utmaning att jobba med nåt annat än hund! ;-)

Nästa helg sätter det igång igen... tävlingarna! =) På lördag är det lagtävling men då måste jag jobba... Men Teddy får skjuts utav snälla Emöke till tävlingen så nån utav mina lagkamrater kan köra med Teddy. Sen åker jag och Johanna ner senare på lördagen för att tälta och övernatta till klass 3 tävlingen som är på söndagen. Längre än ett dygn utan min Teddlan, nej tack! ;-)

/Maria

Inga kommentarer: