söndag 17 juli 2011

Lite träning








Teddys "stå-på-händerna"-träning där vi har haft uppehåll ett tag nu. Jag har handen under magen enbart för att styra honom rätt, annars backar han snett mot soffan. Så min hand hjälper honom inte upp på soffan, det klarar han på egen hand. Det som däremot inte kom med på film (tyvärr!!) var att när jag la handen under magen på honom så stallde han sig på frambenen utan att ha något stöd för bakbenen! Så han stod på "händerna" för ett kort ögonblick! =)








Och även kontaktfältsträningen i sovrummet fortsätter med fina resultat. Hoppas det kan överföras till kontaktfälten även på tävling också bara... ;-)
Nu blir det till att ligga i med agilityträningen, för idag har jag anmält till Norgetävlingen! Ska bli så superspännande! =) Vi kommer ha det superduperkul, jag, Johanna, Teddy och Frodo! Norrmännen får se upp när "Motala-kvartetten" dyker upp... ;-)
Har även bokat ett boende strax utanför Eda. Vi ska bo på ett bed and breakfast som heter... Pannkakshuset!! Haha! =) Vi hoppas på massa pannkakor till frukost! ;-)
Så helgen 1-2 oktober, då blir det Norge-premiär för oss!

/Maria

Inga kommentarer: