tisdag 12 juli 2011

Om nåt år eller två...

Då blir det ett nytt tillskott här hemma från http://www.whispering-valley.com/ =)
Som jag längtar efter valp igen! Det ska bli vansinnigt roligt och jag tänker på en massa saker varje dag: vad ska han heta? För en hane ska jag ha! =) Hur ska jag påbörja våran relation? Vad ska jag börja träna, det finns ju hur mycket som helst för en valp att lära sig? Hur ska jag träna? Kommer han gilla lekar, dragkamper mm eller blir det en "godisvalp"? Vad kommer passa honom och mig?
Som sagt, mycket tankar varje dag. Namn är något jag tänker mycket på, än har inte namnet med stort N dykt upp i huvudet.
Första veckan kommer att bli en "lära-känna-varandra-och-få-en-relation-vecka". Sen tar jag det allteftersom. Man kan faktiskt inte planera allt in i minsta detalj... ;-)

Nu ska jag ta hand om min lilla haltande bomullstuss. Han har precis börjat stödja på benet igen! =)

/Maria

Inga kommentarer: