måndag 15 september 2008

Back in business!

Efter två veckors sjukskrivning var man då tillbaka på jobbet igen! Rätt skönt att ha nåt att göra igen och inte bara sitta hemma och det var dessutom rätt lugnt på jobbet idag, så det var en bra början. Hoppas resten av veckan ser lika bra ut...
Helgen har varit fullbokad, med besök från halva Sverige... i lördags var min pappa här med sin fru, Caroline, och hennes son, Ludvig. Jag fyller ju år på söndag men det passade bättre att de kom i lördags. De bor i Kristinehamn och det är ju en liten bit att köra, typ 15 mil. Vi åt smörgåstårta och vanlig tårta, gott! :-) Så satt vi och kollade i gamla fotoalbum som pappa inte kollat i på typ 10 år, så det var roligt! Riktigt gamla kort, från när jag var en liten jobbig unge!
;-p
I present fick jag ett presentkort på JC, det var välbehövligt, jag är i stort behov av kläder! Så det blir att shoppa nån dag när jag orkar o har tid.
Så i söndags var min mamma här med sin gubbe, Roger, och min moster med sin lilla dotter Ella som fyllde sex år i lördags. Då blev det mera tårta! :-D Av min moster fick jag en jättefin, stor ljuslykta formad som en ros. Och av mamma fick jag lite smått och gott, lotter och pengar så jag kan köpa mig en gps. Det behövs när Linus och jag åker på tävlingar!
Med andra ord har det varit en trevlig helg med massa tårta och massa prat! :-)

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är jag här och läser! Tänkte bara tala om att jag har koll!
Nu är nya sidan ute, ta dig en koll!
Hälsa Linus att jag ringer i morrn!
//Svärmor