onsdag 3 september 2008

Ny dator!

Äntligen sitter jag här med en ny fin dator! En laptop, smidig och lätt! Min gamla blev infekterad förra veckan och nu när jag har varit sjuk den här veckan så har det varit liiiite tråkigt att inte kunna göra nåt med datorn. Så efter att ha proppat i mig lite tabletter igår så åkte Linus o jag till Elgiganten och shoppade lite! Men tro på f-n att vårat internet la av lagom tills vi installerat den nya datorn... så idag fick vi köpa en ny rauter också. Nu funkar allt perfekt! Så nu passar jag på att sitta här medans jag orkar, för när tabletterna går ur kroppen orkar jag ingenting... Tur att jag har Linus hemma som hjälper mig med det mesta... min älskling! <3 Puss! :-)

I helgen är det dags för tävling igen, denna gången i Åtvidaberg. Malin med Nellie gör mig sällskap, hon fick efteranmäla, det var ju bra det! :-) Bara att hoppas att det går bra! Och hoppas att jag har hunnit bli tillräckligt frisk för att satsa järnet!
Nu ska jag utforska min dator lite!

/Maria

Inga kommentarer: