söndag 2 november 2008

Slapp söndag.







Idag har vart en riktig slapp dag. Började med att jag vaknade kl 10 (vilket är sent för mig), men så var ju Linus och jag vakna till 3 inatt efter en 20-årsfest och krogbesök.

Emmeli och jag tog en morgonsväng med hundarna i Staffanstorp och det blev en hel del fotograferande (japp, jag kom ihåg kameran idag!=)). Fick några fina bilder som jag är nöjd med.
När jag kom hem igen lagade Linus mat och jag städade lägenheten lite. Efter maten slocknade vi i soffan och sov ett par timmar, skönt!
Ja, så mycket mer har inte hänt idag... Monica och jag gick elljusspåret med hundarna och sen har jag bara suttit hemma i soffan med Härliga hund och datorn.
Imorrn är det jobb igen... suck!
/Maria

1 kommentar:

Marlene sa...

Oh så härligt det ser ut! Och den som ändå hade hundar som var rädda för får... :P
Var i ert nya bostadsområde igår, det var ju väldigt fint där :)