måndag 1 december 2008

Nu har Jaffa fina tänder!

Har haft fullt upp på sistone, så det var visst ett tag sen jag skrev... men nu slänger jag in några rader!
Idag var Birgitta snäll och ställde upp och skjutsade Jaffa till veterinären i Borensberg, då hennes tänder har sett hemska ut ett tag nu. Dessutom upptäckte jag i förra veckan att tandköttet började bli infekterat så det var bara att slå en signal till veterinären. Vilken fin hund jag fick hem! =) Tänder vita som snö och en andedräkt som luktar rosor! (nåja... inte rosor kanske, men förut stank det flera meter när Jaffa andades... nu luktar det normalt=)).

Annars har det inte hänt alltför mycket, Linus och jag har packat för fullt, för om 13 dagar flyttar vi! =) Yeah!! Ska bli så himla skönt! Livet går som på räls just nu! Dessutom fick Linus fast jobb för knappt två veckor sen, så nu lever vi tryggt! Kan inte bli bättre! Vi har fast jobb bägge två, vi har två underbara hundar, vi ska flytta till en underbar lägenhet som vi har köpt nya, fina möbler till, och snart är det jul! =)

På lördag ska vi till min pappa i Kristinehamn, han fyller 50 år snart, så det ska firas! Mina bröder och jag har gått ihop och köpt en jättefin present (kan inte skriva vad, då pappa är här inne och läser ibland!).

Nähej, nu ska jag ha en lugn kväll! Ha de!

/Maria

Inga kommentarer: