tisdag 30 december 2008

Sjuk... suck...

Jaha, då var man sjuk så här lagom till långledigheten... Började känna av i fredagskväll att allt inte stod rätt till och sen har jag varit sjuk hela helgen, igår och idag. Hoppas jag blir bättre snart så jag kan göra lite roliga saker med hundarna innan jobbet börjar igen. Jag jobbade igår (enda dagen på hela långledigheten som jag skulle jobba) och det kändes som om dagen aldrig skulle ta slut... huvet dunkade som om jag blivit överkörd av tåget!
Och idag har Linus och jag varit i Linköping för att handla lite på Ikea, så nu har vi alla möbler till vardagsrummet! =) Så Linus har monterat skrivbord några timmar nu, medans jag har sovit och vilat bort min sjukdom (som visserligen inte är borta för det...). Men huvudsaken är att det blir fint i vardagsrummet! =) Det fixar Linus! ;-)
Jag får skriva mer en annan dag, nu ska jag försöka sova en stund till.
Gott nytt år! =)

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!