fredag 5 december 2008

Så trött, så trött...

Linus ligger här bredvid mig i soffan och sover sen 2 timmar tillbaka... själv skulle jag lätt somna när som helst också om jag bara la mig ner. Det enda vi gör är att jobba och planera för flytten, och så jobba lite till... Just nu är det den stressigaste tiden på jobbet också, så jag är helt slut om kvällarna. Men jag tvingar mig ut med hundarna efter jobbet och det behövs för både min och hundarnas del. Det är skönt att rensa tankarna efter att ha yrat runt med lastbilen en hel dag och stressat från företag till företag för att hinna med alla loss och hämtningar. Efter jul lugnar det förhoppningsvis ner sig igen, det gjorde det förra året.
Linus jobbar över var och varannan dag, dessutom har han jobbat lite på helgerna, vilket han ska göra även denna helgen. Det blir till att skjutsa in honom till Vadstena någon gång imorrn bitti och sen hämta honom innan vi ska till Kristinehamn på 50-årsfest.

Längtar tills vi är klara med flytten så man kan slappna av lite och komma in i en normal vardag igen. Ska bli kul att leta nya promenadvägar med Teddy och Jaffa! =) Bara 8 dar kvar till flytten... =)

Ska kolla klart på Idol (hoppas Kevin vinner, han är klart bäst!), sen ska hundarna ut sista svängen o sen ska nog jag också sova...
Godnatt!

/Maria

Inga kommentarer: