lördag 28 februari 2009

Skön senvinterpromenad




Dagens promenad utspelade sig i skogarna vid Nykyrka ridklubb. Fick tag på Monica nån gång efter tolv (slöfocken sov fram till dess! :-p) och vi begav oss iväg med hundarna.

Fint väder, glada hundar och så fick vi några fina bilder. Det låg en del snö kvar, men det var ganska upptrampat så det var inte så jobbigt att pulsa fram idag.



Igår kväll var Linus och jag hos min mamma i Askersund, vi åt god kinamat och en jääättegod tårta! =) Det var trevligt, vi satt och pratade och tittade på Let´s dance. Linus och jag hann hem lagom till utröstningen och äntligen! Äntligen åkte en utav gamlingarna ut! Nu är det bara tanten som ska bort sen är det bara "proffsen" kvar!

/Maria

2 kommentarer:

Monica sa...

Jag gick faktiskt upp vid 11!! ;)
Men satte mig inte vid datorn förrän lite senare.

Trevligt hade vi i alla fall!

Maria sa...

Haha, säkert att du gick upp vid elva! ;-) Sjusovare... :-p
Jo, det var ju bara det att jag inte fick tag på dig på mobilen, jag ringde nån gång vid elva och du svarade inte så jag antog att du sov tills du satte dig vid datorn... Men som sagt, trevligt var det och hundarna var lyckliga! =)