torsdag 10 september 2009

Teddy med skott i viltspåret.

Och han reagerade, men inte alls lika kraftigt som förväntat! Den här reaktionen är klart godkänd på tävling! =) Han återupptar ju spåret efter bara några sekunder igen!

Det var Ewa Bergling som hjälpte mig med detta idag, jag går spårkurs hos henne. Teddy gick inte själva spåret bra idag (han var tokstressad och slarvade hur mycket som helst) men huvudsaken är att han klarade skottet! Det var mitt mål för dagen. Jaffa gick sitt spår jättefint, inte en enda miss! =) Jag har anmält henne till ett nytt anlagsprov samtidigt som jag har anmält Teddy till sin första öppna klass, får se hur det går då.

Nu vet jag iaf att Teddy klarar skottet! Yeah! =)

/Maria

1 kommentar:

Birgitta sa...

STORT GRATTIS till SM pinne med Teddy och Uppflyttningspinne med Jaffa! Lycka till i tvåan i morrn!

//Lyckoshellans gänget