måndag 6 oktober 2008

Grattis älskling!!! :-) Puss!

Hurra till min älskling idag på sin 20-årsdag! :-) Grattis! Om en månad blir det Stockholm med hotell, god mat, sprit o Cosmonova! Härligt! :-)

Igår blev det en långsväng med Emmeli och vovvarna och jisses vad kul hundarna hade! :-) Jaffa har hittat en kompis i Molle! Och då ska påpekas att Jaffa inte har speciellt många kompisar (förutom Birgittas shelties). Så nu har hon också någon hon kan springa och leka med! Nästan två timmars promenad blev det, vi gick i värsta lervällingen i Staffanstorp. Blev en dusch för både Jaffa och Teddy när vi kom hem.

I lördags var det kalas hemma hos Linus föräldrar. Jättegott med smörgåstårta och hallonmoussetårta! Mums! :-) Linus fick en draughtmaster (ölmaskin) som låter som en ångvält emellanåt så den får stå inne i datarummet vi inte använder, så vi kan sova på nätterna! Ölen var iaf väldigt god enligt Linus! :-)
Min present hade inte kommit, det hade blivit lite felskick, men jag fick reda på att jag ska få ett nytt, stort, fräscht utställningstält!! :-) Yeah! Perfekt! Det blir premiär för det tältet om ett par veckor när jag ska till Västerås på utomhustävling.

/Maria

1 kommentar:

monika sa...

Neej va roligt att jaffijaff hittat någon att leka med!!! :)