torsdag 8 oktober 2009

Hänt i veckan.

Måndag: Mia och jag la spår, lät det ligga i ca 4 timmar innan hundarna fick gå det. Teddy först ut och det blev min glada stund den dagen! Han är inte rädd för att gå spår längre! =) Jaffa näst på tur, och jag gjorde som domaren sagt, står och väntar om hon går av spåret tills hon hittar rätt igen. Gick kanon! =) Sen gick Mia med sina hundar och dom var också väldigt duktiga! En lyckad spårdag!
På kvällen kom det lite besök, Linus fyllde år dagen efter. Det var Ingvar & Birgitta och Willy & Barbro (Linus farmor och farfar). Fikade och åt tårta och pratade och Linus fick lite presenter. En trevlig kväll! =)

Tisdag: Grattis min älskling 21 år! =) Hurra!
Mia och jag hade fullt upp hela förmiddagen med promenad, skotträning på klubben samt lite agility. Skotten gick sådär med Teddy, det går mycket bättre när de skjuter på skjutbanan på lördagar. Vet inte om jag utger en annan energi eller vad det är. Visserligen gick det inte urdåligt, det var bara det att svansen åkte ner. Han tog fortfarande emot godis. Ett plus i kanten! =) På kvällen blev vi äntligen av med gamla bilen! =)

Onsdag: Slappdag... det enda jag gjorde var att gå till Luxorområdet med hundarna för att hämta cykeln. På kvällen gjorde vi ett kort besök hos Ingvar och Birgitta. Valparna börjar bli bedårande söta nu! =)

Idag: Hm... vet inte än... ska nog hitta på nåt kul iaf... ev blir det att bada Teddy lite senare.

/Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte berätta hur du och linus träffades och hur länge ni har varit tillsammans
Gillar din blogg tycker teddy är så söt =D

Maria sa...

Visst kan jag göra det, det får bli nästa gång jag bloggar, för nu är det snart sovdags! =) Vem är det förresten?

/Maria