onsdag 9 mars 2011

Fina bilder i solnedgång



Fina vovvarna! =)
Dom här bilderna får mig att längta bort snön! Vill ha soliga, mysiga vårdagar med långa promenader i skogen! Och träna agility på gräsplan!
Snön verkar vara på väg bort, sakta men säkert. Snart så...
Teddys operationssår är nästan läkt nu. Han får dock ha tratten några dagar till för det verkar klia lite fortfarande. Så fort jag tar av tratten är han på såret och slickar. När han har tratten slickar han på tratten... det lilla puckot! ;-) Undrar om den smakar gott?
Han slipper tratten när vi är ute och går, då fokuserar han på annat istället. Funderar på att ge mig ut på en skogssväng i helgen...? Första skogssvängen på länge i såna fall känns det som.
Tror jag ska lära Teddy ett nytt trick också som jag läste om i senaste "Härliga hund". Stå på "händerna", alltså framtassarna. Det ser häftigt ut! =) Då får han lite hjärngympa och kanske bra koordination på köpet! ;-) Det blir nog ett långtidsprojekt, inget som lärs in på en dag eller två. Men kul ska det bli!
/Maria

Inga kommentarer: