måndag 22 juni 2009

Första dagen på nya jobbet

Och det gick ju hur bra som helst! =) Är på upplärning denna vecka så börjar jag köra själv from nästa vecka då det även blir kvällsskift för min del i minst tre veckor framöver. Skönt! =) Inga tidiga mornar, får sova ut! Det var inte så farligt att köra av/på containrarna på flaket som jag först trodde, men jag har ju släpet kvar att lära mig också. Idag har vi iaf varit i Motala, Norrköping och Tranås. Nästa vecka blir det bara Motala-Linköping fram och tillbaka ett par vändor.

Igår var Emmeli och jag ute och gick längs med Skönnarboleden utanför Tjällmo. Underbart! Fin natur, lite bergsklättring, massa sjöar och hundarna stortrivdes! Vi var ute i tre timmar så hundarna var lite småtrötta på kvällen... =) Några bilder tog jag, jag kom ihåg kameran för en gångs skull!



/Maria
Fyra betande hundar
Jag ser nåt vitt sticka upp ur gräset...
Utsikt från berget
Bockarna Bruse... eller? ;-)
Fint! =)
Ståtlig madame!
Nämen! Se vem som är i vattnet! :-p

2 kommentarer:

Labinot sa...

Fina bilder på hundarna :-)

Labinot sa...

Skrev fel adress till hemsidan.