söndag 28 juni 2009

Trevlig grillkväll

Efter besöket hos valparna igår åkte Linus, jag och hundarna först en sväng till min mamma och pratade och åt lite, sen drog vi hem en liten stund innan vi åkte vidare till Ingvar och Birgitta. Där var det bara att gå upp och titta på nästa gäng med valpar! =) Tre sheltiepojkar som nu är tre veckor gamla, nu börjar de bli söta!
Ingvar var redan i full gång med grillen, det blev korv och flintastek. Flinta är riktigt gott! =)
Efter maten satt vi och pratade... och pratade... och pratade. Rätt som det var så hade klockan blivit midnatt! Ojdå... dags att röra sig hemåt, vi hade varit där i sju timmar. Men tiden går undan när man sitter och snackar och har det trevligt ju! =)

Imorgon är det dags för mig att köra själv på jobbet, från Tuddarp till Tekniska verken. Får se hur många vägskyltar jag plockar med mig med släpet... ;-p Nädå, jag känner mig ganska trygg även fast jag ska köra med släp. Och jag har ju mina två små skyddsänglar med mig (hundarna alltså=)).

/Maria

Inga kommentarer: