torsdag 15 januari 2009

Sugen på landslagsuttagningar...

Fick helt plötsligt för mig att jag vill ställa upp med Teddy i landslagsuttagningarna för agility i sommar! =) Såg att uttagningstävlingarna är på relativt nära avstånd (Oskarshamn samt Skutskär) så varför inte passa på då? =) Måste dock rabiesvaccinera herrn ganska snart i såna fall, för den 1:a augusti måste han vara säker mot rabies. Men vi har ju bara 500 meter till vetrinären härifrån så det ska väl kunna ordnas...

Varsel på mitt jobb har det blivit också denna vecka... 3 stycken i Motala är varslade... Jag är 3:e sist anställd så jag är ju självklart varslad! Så om läget inte ändras inom en månad blir jag uppsagd. Men är väldigt lugn faktsikt, har tatt reda på massa fakta och skulle jag bli uppsagd så får jag för det första komma tillbaka i sommar som semestervikarie (om jag inte fått annat jobb innan dess förstås!) Sen så är det ju så att det kommer att vända... och då finns det helt plötsligt massa jobb! =) Har redan sökt ett intressant jobb här i Motala, får se vad det blir av det...
Dessutom är ju inget säkert än, jag kan lika gärna bli kvar där jag är nu. Om inte, ja då får jag vara ledig ett tag! Men man tröttnar fort på att bara gå hemma, men en månad eller så går ju bra. Vi får se vad som händer!

/Maria

Inga kommentarer: