fredag 13 mars 2009

1 valp

Det blidde bara en valp... en hane, som jag skrev igår. Lena har varit hos veterinären med Bonita idag och de gjorde ultraljud, det var tomt i magen nu. Men den lilla grabben mår iaf bra och är frisk, det är huvudsaken! Lite tråkigt dock att han blir ensamvalp, då får han ju inte den konkurransen som valpar lär sig när de är flera. Hoppas iaf att han växer upp och blir en fin och trevlig krabat! =)

I onsdags var vi på 81-årskalas. Det var Linus farfar som fyllde år och vi blev bjudna på en jättegod smörgåstårta (hemmagjord). Trevligt med ett litet avbrott i vardagen och träffa lite folk och äta gott!

Imorrn är det tävling i Linköping! Banne mig om vi inte tar sista nollan till SM nu! Jag vill inte åka ner till Malmö nästa lördag för att kanske få sista nollan där! Det är ju 45 mil och jag ska i såna fall vara där till halv åtta på morgonen.... vilket innebär att jag skulle behöva åka härifrån j-vligt tidigt!
Jaja.... vi får väl se imorrn hur det går....

/Maria

Inga kommentarer: