lördag 14 mars 2009

SM, here we come! =)

Äntligen! Teddy är klar för SM! Lyckades nolla agilityloppet i Linköping idag med god marginal till referenstiden. Känns så himla skönt, jag var jättenervös innan loppet, det var första gången jag mådde så dåligt att jag höll på att svimma innan loppet. Men väl framme vid första hindret försvann allt och det var bara jag och Teddy mot hindrena! =) Tack Malle för stödet! =)

Husse och Jaffa var hemma hos Ingvar och Birgitta under kvällen och hade det bra med mat och sprit! (inte Jaffa förstås, hon var nog mest glad över att vara med sina själsfränder!)
Jag åkte dit direkt efter Linköping och så har vi suttit där och kollat på melodifestivalen och haft trevligt. Vilken tur att Snälla, snälla inte vann! Det var faktiskt rätt låt som vann, vi kan nog ha en chans i eurovision i maj.

/Maria

1 kommentar:

Monica sa...

Åh grattis!! :D

Skönt att du slipper åka till Malmö... :)

Kram!