tisdag 10 mars 2009

En vecka kvar....

... sen är jag friiiii!!!!!! :-) Från jobbet alltså, då börjar mitt nya arbetsliv! Okej, inte direkt kanske, eftersom jag inte har nåt nytt jobb än, men jag får väl ett så småningom! Jag har ju ändå fyra åkerier jag ska återkomma till i april, det är ett som är särskilt intressant... "bajsbilen"! :-p
Det är en spol- och slamsugningsbil, men det är lättare att bara kalla den bajsbilen! Vi får väl se i april, hoppas hoppas! =)

I lördags var Teddys valpar beräknade att komma... tiken har nu gått tre dagar över tiden, det var ena sega valpar som inte vill komma ut! Men de lever, Lena känner hur de sparkar och lever runt där inne. Hoppas de kommer inatt... vill ju veta hur många det blir! Och vad det blir (bichoner antagligen?;-) men hur många av varje kön tänkte jag på). Små ulliga vita mini-teddisar! :-) Finns inget sötare än valpar!

/Maria

1 kommentar:

Monica sa...

Haha, tänk vad förvånade ni skulle bli om det kom ut ett knippe cockrar!! :O ;)